Una presentación de lujo

Ahir em van convidar a la presentació de La cova dels diesd’en Marc Artigau i Queralt.

Els que sigueu pares, aficionants o que treballeu en el món de la literatura infantil reconeixereu aquest nom. Aquest autor va escriure també El perseguidor de paraules una història que es desenvolupa en un món ple de paraules i signes de puntuació. Però, no tenint prou amb la literatura també ha dirigit obres de teatre.

De moment el que conec sobre aquest llibre és la sinopsi:

La nit en què la Júlia fa divuit anys, el seu avi mor. El matí de l’enterrament, quan busca la documentació per a la funerària, la Júlia no troba el DNI, ni cap factura a nom seu, ni comptes, ni cap document… Sembla que l’home no hagi existit mai. A partir d’aquí, comença una aventura delirant per descobrir qui era en realitat l’avi i per trobar el motiu de la seva mort. La Júlia no s’imagina el que l’espera: la descoberta d’una cova dels dies, un lloc secret i diminut de la terra on no existeix el temps…

Així que en quant acabi el llibre que m’estic llegint, m’endisaré en aquest thriller que promet fer-nos partíceps de la història de la Júlia i fer-nos perdre la noció del temps.

Si es que no l’agafo ja aquesta nit, perquè avui he estat tot el dia pensant en ell.

Sóc de les que pensen que a vegades és el llibre el que t’escull a tu i no a la inversa i que depen molt del teu estat d’ànim, per això pot ocòrrer que sun llibre no t’enganxi en les primeres pàgines i et decantis per in altre que et mou quelcom per dins.

Després de la presentació d’ahir que va tindre les seves sorpreses tant pel descobriment de l’autor, com per el retrobament d’un company de la EGB, la presentació de la seva dona i la seva futura, però no llunyana, descendencia i un familiar d’una inminéncia literària.

I com no amb la meva ex-compi i amiga bloguera que m’ha obert la mira cap als llibres juvenils i no ens perdem ni una. Així que no dubteu en visitar a El blog de Wendy.

Tot un conjunt de coses que va fer que la presentació d’ahir fos un luxe.

Gràcies a l’editorial per convidar-me!


Ayer me invitaron a la presentación de La cueva de los días de Marc Artigau y Queralt.

Los que sois padres, aficionados o que trabajáis en el mundo de la literatura infantil reconoceréis este nombre. Este autor escribió también El perseguidor de palabras, una historia que se desarrolla en un mundo lleno de palabras y signos de puntuación. Pero, no teniendo bastante con la literatura, también ha dirigido obras de teatro.

De momento lo que conozco sobre este libro es la sinopsis:

La noche en que Júlia hace dieciocho años, su abuelo muere. La mañana del entierro, cuando busca la documentación para la funeraria, Júlia no encuentra el DNI, ni ninguna factura en nombre suyo, ni cuentas, ni ningún documento… Parece que el hombre no haya existido nunca. A partir de aquí, empieza una aventura delirante para descubrir quién era en realidad el abuelo y para encontrar el motivo de su muerte. Júlia no se imagina el que la espera: el descubrimiento de una cueva de los días, un lugar secreto y diminuto de la tierra donde no existe el tiempo…

Así que, en cuánto acabe el libro que me estoy leyendo, me adentraré en este thriller que promete hacernos partícipes de la historia de Júlia y hacernos perder la noción del tiempo.

Si es que no lo cojo ya esta noche, porque hoy he estado todo el día pensando en él.

Soy de las que piensan que a veces es el libro el que te escoge a ti y no a la inversa y que depen mucho de tu estado de ánimo. Por eso puede ocurrir que un libro no te enganche en las primeras páginas y te decantes por otro que te mueva algo por dentro y este lo ha conseguido con la presentación.

Después de la presentación de ayer que tuvo sus sorpresas tanto por el descubrimiento del autor, como por el reencuentro de un compañero de la EGB, la presentación de su mujer y su futura, pero no lejana, descendencia y un familiar de una inminéncia literaria.

Y cómo no, fui con mi ex-compi y amiga bloguera que me ha abierto el mundo juvenil y no nos perdemos ni una. Así que no dudéis al visitar El blog de Wendy.

Todo un conjunto de cosas que hizo que la presentación de ayer fuera un lujo.

¡Gracias a la editorial para invitarme!

Un comentario sobre “Una presentación de lujo

Agrega el tuyo

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

w

Conectando a %s

Blog de WordPress.com.

Subir ↑

A %d blogueros les gusta esto: